Niewpłata za wydajność Nowa zasada refundacji Medicare ad

Jest jednak mało prawdopodobne, aby polityka całkowicie zmieniła ogólne płatności Medicare na szpitale, ponieważ płatność zostanie zredukowana tylko w przypadkach, w których możliwe do uniknięcia komplikacje były jedynymi czynnikami, które sprawiły, że sprawa została przeklasyfikowana w ramach droższej grupy DRG. Medicare będzie nadal dokonywał płatności pozapłacowych w przypadkach, w których koszty znacznie przekraczają średnią dla odpowiedniej grupy DRG, nawet jeśli koszty te są konsekwencją możliwych do uniknięcia komplikacji – i prawdopodobieństwo poniesienia takich odstających płatności zostanie faktycznie zwiększone o nowe zasady, ponieważ w którym występują powikłania, łatwiej przekroczy próg związany z niższymi płacącymi DRG. Ponadto możliwe do uniknięcia komplikacje, w tym osiem, które CMS zidentyfikowany do wykluczenia mogą nadal skutkować wyższymi płatnościami Medicare na rzecz szpitali, ponieważ ich konsekwencje na niższym poziomie mogą spowodować przypadki w zupełnie innych i bardzo wysokich kosztach DRG, takich jak DRG 483 (tracheostomia z wentylacją mechaniczną przez 96 godzin lub dłużej). Nowe podejście nie próbuje rozwikłać bardziej złożonych scenariuszy klinicznych.
Chociaż w najbliższym czasie kwota zatrzymanych pieniędzy może być niewielka, jeśli chodzi o odsetek wszystkich płatności na rzecz szpitali, można oczekiwać, że będzie to miało nieproporcjonalny wpływ na ich zachowanie. Jednym z powodów jest to, że zmiana ta stanowi przewagę szeregu przewidywanych reform CMS w zakresie płatności dla dostawców, które obejmują przesunięcie w kierunku wynagrodzenia za wydajność. Szpitale mogą zatem postrzegać nową politykę jako zapowiedź przyszłych wydarzeń i działać w oczekiwaniu na bardziej znaczące zmiany w zwrocie kosztów. Ponadto brak zwrotu kosztów związanych z postrzeganymi wadami jakości może być silniejszym czynnikiem motywującym niż równa nagroda za wyeliminowanie komplikacji3. Wreszcie, ponieważ szpitale będą zobowiązane do ustalenia i zakodowania infekcji i innych warunków jako obecnych przy przyjęciu , aby uniknąć redukcji w swoich przychodach polityka może prowadzić do powszechniejszego wprowadzania pomiarów jakości i sprawozdawczości lub do poprawy ukierunkowania na profilaktykę lub leczenie zakażeń nabytych przez społeczność.
Podczas jego rozwoju nowa zasada została skrytykowana zarówno za zbyt daleko idące, jak i za niewystarczające posunięcie. Niektórzy interesariusze twierdzili, że będzie to karać szpitale za leczenie pacjentów słabych lub z innych grup wysokiego ryzyka, zachęcając ich do unikania takich pacjentów. Chociaż ta obawa może być ważna, nowa zasada tylko potęguje nieodłączny efekt uboczny potencjalnej płatności w przypadku braku doskonałego dostosowania ryzyka: w zakresie, w jakim pewne obserwowalne cechy pacjenta wiążą się z wyższymi kosztami i nie są uwzględniane w formule płatności, system DRG już nagradza szpitale za unikanie pacjentów z tymi czynnikami ryzyka. Po drugiej stronie problemu niektórzy interesariusze zaproponowali znaczną ekspansję listy warunków niezwiązanych z opieką, biorąc pod uwagę skalę obrażeń, liczbę zgonów i wielkość wydatków związanych z problemami bezpieczeństwa pacjentów w szpitalach; zatwierdzenie znacznie większego zestawu warunków zwiększyłoby implikacje finansowe i uczyniło bardziej przekonującą argumentację za bardziej podstawową i kompleksową reformą opieki szpitalnej
[przypisy: pci medycyna, gastrolog włocławek, hipoglikemia u noworodka ]